.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف باند اعلام قیمت غیر واقعی تخم مرغ!

مشاور اجرایی معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: از ادامه فعالیت باند اعلام قیمت تخم مرغ در اتحادیه مرغداران مرکز که قیمت غیر واقعی تخم مرغ را به مرغداری های موثر در وضع بازار پیامک میکرد جلوگیری شد.

کلامی در مصاحبه با واحد مرکزی خبرافزود : در زمانی که قیمت مصوب تخم مرغ در درب مرغداری ها کیلویی2350 تومان اعلام شده بود این باند قیمت 3400 تومان را به مرغداری ها پیامک می کرد.

وی اضافه کرد : بازرسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از ادامه اعلام قیمت تخم مرغ توسط این اتحادیه جلوگیری کردند و از این پس هیچ قیمتی از سوی این اتحادیه اعلام نمی شود. 

کلامی با اشاره به عرضه نا محدود تخم مرغ در میادین تره بار و فروشگاه های زنجیره ای گفت: قیمت عمده فروشی تخم مرغ به کیلویی 2500 تومان کاهش یافته ، قیمت فله ای تخم مرغ برای مصرف کننده ، شانه ای پنج هزار و 500 تومان و قیمت بسته بندی آن شش هزار تومان است .
وی افزود : از دو روز قبل فعالیت گشت مشترک بازرسی و سازمان تعزیرات با حضور قاضی تعزیرات و به صورت سیار در تهران آغاز شده است و این گشت مشترک خرده فروشانی را که به تخلف از قیمت مصوب تخم مرغ اقدام کنند از یک تا 4 برابر میزان گران فروشی جریمه می کند.

آقای کلامی به خرده فروشان توصیه کرد : تخم مرغ را از مبادی رسمی تهیه کنند و از خرید از عاملان فروشی که فاکتور صادر نمی کنند خودداری کنند.

وی ورود تخم مرغ چینی را به بازار ، شایعه دانست و افزود : عده ای در پی تشویش اذهان عمومی درباره تخم مرغ وارداتی و به تبع آن گران کردن تخم مرغ داخلی هستند. 
کلامی همچنین از تشکیل روزانه جلسه ستاد تنظیم بازار تخم مرغ و کاهش قیمت تخم مرغ نشان دار تا شانه ای شش هزار تومان خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.